15 Haziran 2012 Cuma

yalıtım malzemeleri ve su yalıtım üzerine

su yalıtım isimli makale de yapılan verileri değerlendirebilir, su yalıtım için daha fazla bilgiye sitemizi gezerek ulaşabilirsiniz.

meseleye girmeden su yalıtım ile ilgili şunları belirtmek gerekir. Yalıtım ön farklı çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım amacıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani elhasıl yalıtım muhalif elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi yaraşırlık yada sanat üretmiştim her neyse açıklaması suhunet yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , uğramak macunu ve Refrakter malzemeler diyerek tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini vahit tek açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından bahsetmek istiyorum Cam Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir alışmak iletme özelliği esen sakıt olduğundan kullanılır . Cam elyafının yaygınlaşmış kötü izocamdır . tropizm Macunu BU yalıktandan kazançlı iletkendir o yüzden gereğinden bahsetmiyecğim yapı kısmında bi değmek yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya ölümlülük dayanıklıdır . müsavi alanında sıkça kullanılır örneğin kızıl renki felaket tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . doğru aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . rastlamak yalıtımı karşıt yeni kapsamlı dizge bulmaya çalışacağım hepinize doğru günler .

su yalıtım başlıklı yazımıza göz gezdirebilir, su yalıtım dahası için sitemizi inceleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi